|
|
OPTYCLUB Świat Optymalistów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raptor
Status: brązowy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków/Oświęcim
|
Wysłany: Nie 4:36, 22 Sty 2006 Temat postu: Biochemia |
|
|
Link do ciekawych wykładów z biochemii. Można sobie odświeżyć wiadomości ze szkoły plus odniesienia do DO.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Kraus
Administrator
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:00, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
W biochemii znajduje się klucz do lepszego życia ludzi na Ziemi. Szkoda, że tak mało jest osob, które dostrzegają przyczyny wzajemnych relacji między tymi związkami,a nie tylko samą wiedzę.
Uważam, że dietetyka oraz związane z nią podstawy biochemii powinny być już omawiane w szkołach podstawowych.
Dałoby nam to szansę na powstanie rozumnego pokolenia, których umysły i swiadomość odporne byłyby na czerpanie zysku z głupoty, kłamstwa i rządzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raptor
Status: brązowy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków/Oświęcim
|
Wysłany: Wto 14:14, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Im wcześniej rozmawia się z dziećmi o rzeczach ważnych, tym szybciej sobie przyswajają wiedzę. Dlatego nie warto czekać aż dorosną, bo wtedy już jest za późno. Jeśli dziecko ma się stać matematykiem, to trzeba dać mu szansę zainteresowania się równaniami różniczkowymi jeszcze przed 5 rokiem życia, jeśli ma zostać muzykiem, to niech sprawdzi się dostając instrumenty. A jeżeli człowiek powinien znać prawdy najistotniejsze dla naszego zdrowia i jakości życia, to tym bardziej powinien się z nimi zaznajomić jak najwcześniej, zanim prawowite miejsce wiedzy zajmą poglądy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|